Lite att läsa :3

Hur började det:
1. På vilken klubb började du rida? Kongahälla Ridsällskap, KRS

2. Vem gjorde dig till den ryttare du är idag? Hmmm.. Jag har fått mycket från Johanna Nygren som jag tyvärr inte rider för längre, men från henne har jag fått mycket! Jag har ju ridit hos några stycken.. Johanna visade mycket ordning, men också, gör de själv eller gör de själv(jag var mycket ensam i stallet när jag hade Titti och då fick lösa allt själv) Hos en annan som jag red hos en gång(tack och lov för de) fick jag en helt annan upplevelse!

3. Vilken häst har lärt dig mest? Johannas ponny Violino har lärt med en del men det har Iriz också gjort! Även Titti, Pelle och Amigo!
4. När började du tävla högre än klubbtävlingar?: Gör inte de, har ingen häst att tävla..
5. Vilken häst har du mest placeringar med? Har ju bara tävlat på KRS och på olika hästar.

Dressyr:
1. Vem är den mest utbildade häst du ridit? Violino och Iriz tror jag.. ?
2. Vilken häst har du din högsta dressyr placering med? Tävlar ju inte så mycket :P
3. Vad är det svåraste program du ridit? Jag har ridit ett program som var blandning mellan L:A- L:B
4. Vad tävlar du för klasser? Olika...
5. Vad har du tagit för placeringar i år? Inte tävlat dressyr :)

Hoppning:
1. Vilken häst har du hoppat högsta enkelhindret med, vilken höjd?: Nelson, 1m.  Hoppade de med Pelle och Vio också.. ?
2. Vilken häst har du hoppat högsta banan med, vilken höjd? Lady, 50-70-80 blandade hinder.
3. Vad tävlar du för klasser? Clear Rounder!
4. Vad har du tagit för placeringar i år?  Clear Round.
5. Vilken klubb föredrar du att tävla hos? KRS!!

Häst:
1. Vem är den hetaste piggaste hästen du ridit?: Hm, LUTFINA! Hon blir en bomb ibland! Och Martino!
2. Vem är den starkaste hästen du ridit? Lupic? Glimmer! Med ''fel'' bett blir han omöjlig!
3. Vem är den minsta hästen du ridit? Titti! Eller kanske Brolle? båda är shettis :)
4. Vem är den största hästen du ridit? Lupic!
5. Vem är den häst du tog grönakortet på? -
6. Vem är den häst du tävlade först i dressyr? Digidoo
7. Vem är den häst du tävlade först i hoppning? Istira
8. Vem är den häst du tog din första placering med? -
9. Vem är den häst du tog din senaste placering med? Lutfina! (clear Round)
10. Vilka hästar har du tävlat i lag med? Har inte tävlat i något lag

Antingen eller:
Ponny - Häst - Spelar ingen roll!
Dressyr - Hoppning
Satsa för seger
- Fis rida
Säkerhetsväst - utan - Bra att rida med men skippar ibland...
Vitt schabrak - Personlig färg
Ridstävlar - Chaps - Ridskor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0