Lutfina då.....

Åh, idag var Lutfina överdrivet pigg... Jippie... Jag kom till stallet och jag hämtade Lutfina direkt.
Efter lite knep och knåp med utrustningen var vi iväg! Ett tips, prata inte i telefon när du ska sitta upp, det är mycket svårt!! Jag red ner till vägen för att leta efter barnen som inte hade kommit hem enu.. Jag hittade dom typ där bussen stannar, skönt att se dom! Vi gick upp tillsammans men jag gick in i paddocken när vi kom dit. Lutfina var idag Supermega humangus pigg och då är det PIGG med STORA bokstäver. Idag skulle vi inte arbeta, bara springa.//Lutfina. Det blev lite spring i paddocken sen tog jag fram ett hinder och skuttade lite över de, hon blev bara piggare av de.. Red en sväng barbacka och hoppade någon gång över ett 30cm hinder, ville inte hoppa högre eftersom hon var över pigg och gick sånna fula vägar så jag ville inte utmana ödet.
Men vi hoppade typ 50 med sadel iallafall.
Asså när jag red, ni förstår inte, det var som att sitta på en bomb! Jag kunde inte röra mig, hon var så pigg!! Det gick bra iallafall! Nästa gång jag rider henne blir nog den 28;onde.

Min pigga stjärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0