Lutfina, du är en TRAVhäst.

Idag blåste det en del men jag och Cicci åkte upp till stallet endå :P Vi åkte upp och börjde med att putsa Lutfinas sadel medans barnen putasde sina sadlar. Jag fixade all utrusting till imorgon, det kommer bli grymt! Och vi kommer bli ur söta! Sen så red barnen sina ponnyer och Cicci red Glimmer, det gick jätte bra för dom. Cicci skulle på kalas så jag fick rida Glimmer en sväng också. Efter ridningen fixade vi sakerna till imorgon.
Tog en sväng på Lutfina idag också eftersom hon hade bockat osv i hagen som en idiot, så en sväng på henne blev de!
Lutfina var mycket lyhörd och tog emot mina hjälper. Vi travade i 10minuter och gjorde lite ''random''svängar, bytta varv hur som helst mm. Super bra övning för Lutfina! Det ska jag göra mycket mer. Vi galopperade också 10minuter, SHIT VA PIGG HON VAR! Men hon var också jätte duktig. Efter första galoppen ville hon inte trava hon ville bara galoppera x) Kommer bli spännande imorgon! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0