Lutfina slappdag.

Jag tog på oss en fin outfit med limegul/gröna saker (reflexer) och sen tog jag ut Lutfina på promenad. Vi skrittade i 45minuter med 15 travsteg och 5 galoppsteg.
Lutfina tyckte att det var skit tråkigt! Hon undrade varför jag gick brevid henne den mesta tiden, ''hon är allt konstig den där sarah, men jag älskar henne endå'' :)//Lutfina. Hon var pigg eftersom vi hade ett lite jobbigt pass igår, då vill hon bara ha mer! Men hon hade nog lite träningsvärk tror jag, därför blev det mest skritt idag, hon ville ju bara galoppera.. :/ Hon tycker att e e kul att få mycket muskler xP
Vet inte när jag rider henne igen, får se på onsdag... ?

Pigg häst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0