Måndag

Igår blev det ingen ridning. Jag följde med tjejerna hem till Emilia och var med dom ist. När vi kom upp till Stallet tog vi in ponnyerna och gjorde dom klara för avfärd. När ''The Antonssons'' åkte stannade jag med Emilia i stallet och gjorde boxarna. När jag skulle ta in Glimmer och Lutfina så fick jag bara tag i Glimmer, Lutfina var lite rädd för mig.. Sen så tog Emilia Glimmer och jag gick ner till Lutfina. Hon var lite försiktig, jag tror att hon var lite ledsen efter söndag.. Men när vi kom in gav jag dom hö och kraftfoder. Sen åkte vi till JennyLund. På Jennylund kollade jag på alla privat hästar och sprang rund. Jag åkte med Ann Mari hem och pratade lite. När vi kom tillbaka till stallet gick jag in till Lutfina och gosade lite, sen kvällsfodra jag och Ann Mari. Efter att jag och Lutfina hade gosat släppte all frustration från söndagen, SKÖNT! Blir dock ingen ridning innan söndag, jag behöver vila upp mig lite. Kanske rider Lutfina på Torsdag, fredag är de ju KRS och på söndagen ska jag ha Lutfina :)
- Halloweenhoppet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0