Nordstan, igår.

Tog tåget med Lina, Ida och Jessica till gbg. När vi kom fram så fick vi vänta typ as länge på Anders... När han väl kom å gick alla och shoppa loss i nordstan! Grymt kul! Jag köpte lite saker som jag visar senare. Efter att jag hade shoppat i två timmar med Lina, Ida, Jessica, Emmi och Petronella så lunchade jag med Sofie, Anna och sandra, Bus bus! När blev det smyckes-shopping, jag var lite seg eftersom jag kollade efter en sak till min mamma så dom gick, jag ba ''jaha, forever alone''.
Jag hade ju inte varit i nordstan och shoppat på några år men jag traskade glatt vidare bland folkmassorna. Jag hittade Emmie och Ebba så jag hängde på dom ist, vi hade as kul! När vi var klar shoppade gick vi till tågstationen och köpte chailatte :3 Vi tog tåget till ytterby sen träffade jag Sara, lämnade henne och träffa min syster 5 minuter sen gick jag till KRS :) Det var min dag!

Kommentarer
Postat av: Sara

vill se grejerna! :DDDD <--- lägg märke till extra glad smiley!

2011-12-17 @ 17:30:44
URL: http://saraaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0