sjuk...

Då har man gått och blivit lite sjuk.. Är bara tät så de e inte så farligt ;)
Idag ska jag till skolan då, efter skolan är de KRS och vi ska ha tiori.. Kul då... Jaja! De får man tåla om man går på ridskola! :P Ska ju endå rida i helgen :3 Jag och Emma ska nog rida ut någon dag, de kommer bli AWSOME!
Nu sitter jag och äter gröt, mumms! Jag älskar råggröt med sirap och mjölk. Idag orkar jag inte vara hemma... Får väll vara de imorgon då :) De e ju endå lördag då och då kan jag ligga hemm och äta gooodis!
Snart är det jul också och om exakt 9 dagar är det tomtehoppning!!  Åh, va jag längtar!
En sak som jag inte gillar med våra varma höstar/vintarar är att de snöar istället för att regna och då blir paddocken blöt och sliskig och då kan man inte galoppera, inte med Lutfina iallafall! För hon kan ju springa sitt eget lilla race och tappa kontrollen. Lutfina = 0 kropskontroll! Fina tjejen! Nu när jag kom och tänka på henne saknar jag henne.... :/ Får väll kolla lite bilder eller något :P

När får vi snö och frost?

Kommentarer
Postat av: Sara

as fin ny design! :D<3

2011-12-02 @ 10:53:22
URL: http://saraaholgersson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Missa inte vår julkalender som startade igår! under första luckan fanns en utmaning, ta chansen att utmana oss med vad du än kommer på och vill se oss göra! inlägget hittar du här: http://dailyhorses.blogg.se/2011/december/1-december.html#comment



Om du inte gillar dessa kommentarer, förlåt!

2011-12-02 @ 14:43:01
URL: http://dailyhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0