Tre dagar kvar..

OJOJ! Det är två dagar kvar till jag ska hoppa på Tomtehopningen med Lutfina^^
Spännade! Jag kommer klä ut henne lite för att vara fin inför vintern. Hon kommer bli sjukt söööt! Jag ska hoppa klass 3, 60 cm. Jag höjde 10 cm för denna tävlingen, hon behöver de! Hoppas inte att jag blir lika nervös som jag blev sist, hehe, Lutfina var cool lugn och jag bara skaka x) Hehe, denna gången tar jag 10cm högre eftersom jag behöver ett lite större ''skutt'' över hindret. Men det kommer bli underbart kul!!!


Klass 1

  1. Kiwi                           Nora Arten                         40 cm
  2. Atlet                          Tilda Tungebo Falk
  3. Louie                         Emilia Olsson
  4. Rikki                          Fredrika Kopplin
  5. Digidoo                      Julia Pettersson
  6. Twiggy                       Simone Kulsdom
  7. Paijaz                        Tea Segesten
  8. Mynta                        Elin Lindell
  9. Louie                         Amanda Eriksson
  10. Rikki                          Lovisa Swala
  11. Twiggy                       Klara Nilsson
  12. Paijaz                        Ella Wixe
  13. Mynta                        Olivia Sjöstrand

Klass 2

  1. Stina                       Selina Fredin                         50 cm
  2. Nelson                    Ida Hedin
  3. Louie                      Emelie Andersson
  4. Twiggy                    Matilda Cederberg
  5. Digidoo                   Hanna Börjesson
  6. Stina                       Malin Samuelsson
  7. Nelson                    Sara Båstedt
  8. Mynta                     Elin Höjer
  9. Rikki                       Erica Larsson
  10. Stina                       Julia Cederberg
  11. Quinto                    Elemina Kalin
  12. Nelson                    Anna Wingårdh
  13. Lester                     Sofia Göransson
  14. Dominique              Ida Segesten
  15. Paris                       Emma Kil Andersson
  16. Quinto                    Linnea Antonsson

Klass 3

1.  Vermir                        Malena Hedberg                  60 cm

2.  Cyklon                        Josefine Liljeröd

3.  Lutfina Lenson             Sarah Kristiansson

4.  Samba                        Emma Strand

5.  Lucky Lady                  Lisa Gustafsson

6.  Gajek                         Amanda Sahlfjord

7.  Joly`s Top Gun            Sandra Ohlén

8. Pärlemo                       Sara Svensson

 

Klass 4

  1. Cavat                        Ida Larsson                        70 cm
  2. Joly´s Top Gun           Sandra Ohlén
  3. Gajek                        Amanda Sahlfjord

Klass 5

  1. Rasmus                     Amanda Johansson             80 cm
  2. Cavat                        Ida Larsson
  3. Rasmus                     Amanda Johansson

Kommentarer
Postat av: Ida L

Nu kör vi Sarah ! :D

2011-12-09 @ 08:50:50
URL: http://idalarssonphotos.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0