Underbara häst!

Idag var jag, Emma och Lina uppe på stall Antonsson och red. När vi skulle hämta in hästarna så började de spöregna! men när vi red så var det lite mörkt men mysigt och uppehåll :P

Lutfina är bara underbar!
Vi red i paddocken eftersom det var kolsvart ute och jag ville inte riskera något. Dressyr stog det på schemat idag och de red vi! Emma red Glimmer barbacka, Lina red Sally och jag red Lutfina. Skrittarbetet idag var uppmärksamt och lugnt. Hon tog emot alla hjälper och svarade bättre än hon brukar. Jag arbetade mycket traven idag och hennes tempo samt form. Jag har ju bara tränat form i trav en gång och hon gick ner i from endå, gjorde inte mycket själv :)
Emma red Lutfina en stund också och då sökte hon sig ner i traven, sjukt nöjd!

Min duktiga tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0