Varm choklad

Hej hej mina underbara läsare!
Nu sitter jag hemma i soffan och kollar på tv. Sitter och chattar på FB och skriver engelska läxan också. 200-250 ord om ''My dream job''... -.-' Jaja, jag är uppe i 129 ord nu.. En hel del kvar!  Är helt tom i huvudet nu, kommer inte på något alls.. Så irriterande! Imorgon är det skola igen och då ska jag ta med mig Julia!! :D Mer om de imorgon. Efter skolan ska jag upp till stall Antonsson och ha lektion med barnen, uppmärksamhetsövningar och hoppning står på schemat! Det kommer bli kul! Vi ska nog träna på lite hinder och galoppera över bommar, bra träning för Lutfina och Sally eftersom dom är unghästar. Kan dock vara alldeles för blött i paddocken och då får vi hitta på något annat, iallafall jag och Lutfina :)
Vi har en del att träna på!

Snälla säg att de e torrt i paddocken! Jag vill hoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0