As rolig dag i stallet med LowLow!!

Nu är jag hemma igen! :) Har varit i privatstallet, ridit och fixat lite ;) Först tog vi ut Glimmer och tog in Sigrid och Lutina Lenson, fixade dom innan ridpasset. Jag red på Sigrid och LowLow red på Lutina, vi red ut en sväng och lite i paddocken. Jag galopperade lite på Sigrid sen red jag lite på Lutina.

Vi ställde in hästarna tog lite mat och drack lite, släppte ut dom och hämtade nästa gäng(Figo och Sally). Jag Mockade medans LG borstade och sedan gick vi bort till paddocken.
Jag red på Figo och LG ''handarbetade'' Sally. När jag var klar med Figo ''handarbetade'' jag också Sally lite. På vägen he tog jag och Figo ett terräng hinder två gånger :D

Bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0