Orkar inte!

Ska man hitta på något att göra eller ska man bara sitta här och chilla? Jag har hyfsat tråkigt och typ ingen energi :/ Har nyss ätit grillat med familjen, gottgott! Ska jag kolla tv, hoppträna kaninen eller vad ska jag göra?? Haha, tränade Bunny igår..han fick hoppa över en badbalja med vatten! :) de tyckte han var jätte kul ;)
Ska man ta en promenad? Aa, de tror ni va? Funderar seriöst på att gå bort till stallet och tillbaka, i min jump in ;) Hehe, får se lite vad som händer. Inte kul att gå själv....
.
.
Jag kom och tänka på en sak, jag har typ inte träffat några kompisar alls på lovet...? Eller jo, Bosse, LowLow, Elin och typ någon en snabbis?
.
.
.
Blir nog en promenad med musik (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0