Ridit hela dagen! <3

Hallo!
Har inte uppdaterat pga. att jag har ridit HELA dagen ;) Först visade jag upp Figo och ägaren var jätte nöjd. Sen åkte vi hem till dom när vi körde hem hästarna, så då red vi och jag fick rida Sigrid som stog på Jennylund förut. Först red vi ut och körde lite race på vägen, jag vann med Sigrid Ofc! Sen red vi lite i paddocken och jag fick hoppa lite och Lars Gunnar fick rida på ''travaren''. Sen red jag Figo lite till ;)
När vi red tillbaka skulle vi hoppa lite i terängen och jag red Figo. Alla red före mig så när jag skulle rida ikapp skenade Figo och jag glömmde att bromsa, men träden kom bara närmare och närmare... DÅ kommer jag på att jag skulle bromsa! xD


Kommentarer
Postat av: en som verkligen inte gillar dig!

men har du ens en hjärna?! Hästen skenar inte om den inte blir rädd din idiot! Om hästen gör fel, är det oftast ryttarens fel. ( ditt fel alltså)

2011-09-16 @ 22:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0