Svar till Ida -------

anonym ridchey  () om Sarah och Figo a la LG:
inget illa menat , men jag tycker verkligen inte det är okej att rida med en longeringspiska!? 
Och sen är du på tok för lång för ponnyn..
Visst den kanske orkar bära dig men det ser inte så bra ut när man är för lång för en ponny.
Hoppas du inte tar illa upp men jag ville bara skriva vad jag tycker.
IP:

Svar: Jag tar inte illa upp, de e bra att du säger vad du tycker! You don't know whay I have that (asså longgerningsspö). Jag tränade honom, som sagt, på olika sätt. Hur vet du hur jag använde den??
OMG! Jag visste inte att jag är för lång?:O Ne, men seriöst. Jag har honom på TILLRIDNING och rider honom för
hans eget bästa.
Tack för att du hörde av dig! :D

Om man inte ser allt:
inget illa menat , men jag tycker verkligen inte det är okej att rida med en longeringspiska!? 
Och sen är du på tok för lång för ponnyn..
Visst den kanske orkar bära dig men det ser inte så bra ut när man är för lång för en ponny.
Hoppas du inte tar illa upp men jag ville bara skriva vad jag tycker.

Kommentarer
Postat av: LG

BTW jag stod brevid och sarah använde sig av den bakdrivande metoden på figo (vilket han VÄRKLIGEN behöver!!)och hon använde inte spöt PÅ(slog på hästen) hästen utan drev i rörelse med den så du behöver inte vara rädd för att hon bara tog ett spö och använde det :)<3

2011-07-24 @ 19:01:47
URL: http://pinkjoker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0