Väst eller inte? :/

Såg att haastsmurfarna.blogg.se hade tagit upp det med väst... Så de kan jag också göra!


Jag gillar inte att ha väst när jag rider, för då känner jag mig klumpig. Utan väst får jag mer känsla och jag blir mjukare och följsammare. Jag är en sån ryttare som typ aldrig rammlar av hästen, jag har typ rammlat av 3-4 gånger och jag har ridit länge :/ Jag rider med mycket följsamhet.
När vi har hoppning på KRS har jag alltid väst på mig.
Ni som brukar rammla av och dom som gillar att ha väst så ha de tycker jag. Känner man sig osäker ha en väst för säkerhets skull. Jag tycker inte att man ör feg eller något om man inte har, ridning är ingen ''fegis lek''.
Jag vill ha en sån här väst om jag ska ha någon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0