''Visste du att?''

Har inget att göra så jag slänger in en ''Visste du att?''
Visste du att..... ?:
...Mina föräldrar är skilda och mamma är ny gift.
...Jag har en tillridnings ponny i två veckor.
...Jag är mörkrädd.
...Jag har fotfobi.
...Jag har en bästis som heter Sara aka. Bosse.
...Jag bor på ''landet''.
...Jag rider på stall Hagen och Kongahälla ridsällskap.
...Jag går i en trea på KRS med Bosse.
...Jag tycker jätte mycket om Johanna, mer än hon tror,Tror jag?
...I am in love.
...Jag har 199 vänner på facebook.
...Jag hatar sura och dryga mäniskor.


Glömt något???

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja du glömde ngt!

att du inte har ngt liv ;)

2011-07-15 @ 14:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0