Midsommar nu dåh

Chaaa!
är hemma hos mamma nu och har det gött. Vi har varit hos mormor lite idag.
Sen har jag och Amanda spelat super Mario, vi fick låna en kontroll av mormor
så jag och amanda spela tillsammas ;D Jag ägde Ofc!
Var ute och gick rätt långt med Bonito också,
as trött!
Ska vara hemma idag och äta goodis ;D På söndag åker jag hem till pappa
igen och på tisdag kommer älsklingen Bosse hem till mig också för vi ska
på ridläger tillsammans :)


torsdags citat:
Jag: ''Mamma, varför är Bonito så konstig?''
Mamma: ''Man måste vara de för att vara med i våran familj''
Jag: ASG!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi :D<3

längtar!:)

HAHA världens bästa "torsdags citat ju" xD hahha <3 saknar dig!<3

2011-06-24 @ 20:15:54
URL: http://hoppsmurfen.blogg.se/
Postat av: Sara

Glad midsommar på dig oxå;)

Längtar jätte mkt till ridlägret :D<3 saknar dig<3

2011-06-24 @ 22:37:47
URL: http://hoppsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0