Pelle älskling!

Tja bloggen!
Det blev ingen PowerWalk idag för....
När jag skulle göra sista inlägget innan PowerWalken så ringde telefonen *svarar*
Johanna ringde och ville att jag skulle komma till stallet för att rida pelle
och gå en promenad med shettisarnaoch malin.

Det blev att jag bytte om hur fort som helst, och cykla fort till stallet!
Jag gick med pippi och vi gick ner till havet.
Sen när vi kom tillbaka så skulle jag rida pelle så red jag och Johanna först ut och sen
red vi i padoken och galoppera!
Först galoppera johanna och lusan sen jag och Pelle.
Pelle var underbar men jätte pigg och jätte snabb!
Jag galoppera på A-volten och på den öppna sidan tryckte pelle till i full galopp!

Jag älskar dig Pelle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0