Åker till mamma

Vet inte hur uppdateringen kommer bli och jag har inte hunnit göra tidsinställda så ni får väll kolla gammla inlägg eller något. Vet inte heller hur många inlägg jag orkar göra med de seeega internetet... Men vänta lite! Mamma och Janne har ju köpt sån där Telia sak för hela huset! telefon, tv och internet i ett! Har bara glömt om de var segt eller inte... :/ Har för mig att de var rätt snabbt :) Aja, vi ses och hörs och jag kommer med mer uppdatering!

Nu sitter jag hemma hos Bosse och äter. Pappa och amanda vänter typ på mig men dom kom så tidigt utan att säga till så lite deras problem. Vi tar tåget 12.12 från GBG till Värnamo och där häntar mamma oss så kör hon oss till Forsheda :) Jag och Bosse går runt som två halv döda zombies :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0