Bunny i ett nötskal

När jag kommer hem lägger jag in mina väskor och hämtar en morot till Bunny. Nere hos Bunny släpper jag ner honom på golvet så han får sträcka på benen lite, då blir han glad! Men de första han gör är att käka kattmat. Bunny i ett nötskal! Jag vet inte varför, men Bunny har alltid gillat kattmat.. Men jag låter honom inte äta de, undviker de helst ;) Vet inte om det är så bra för honom att äta.
Men jag plockar bort kattmaten så han hoppar runt lite och kollar på allt som finns där inne medan jag fixar i hans bur. Han fick sin morot, jag hängde upp vattnet igen
(han är lite ''brötig''), hängde upp hans grenar, fixade pellets och la in hö.
Funderar på en sak... Om jag kanske ska visa hur Bunny och katterna bor...(?) Vill ni de?
- Jag tror att bunny vill ha sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0