Byta bett

Hade tänkt byta bett på Lutfina nu för jag har haft de bettet jag har nu rätt länge..
Dags att byta! Men, vad ska man ha för bett?
Jag vill ha ett lite skarpare bett men jag vill inte ha någon ''hävstångseffekt'' på de...
Så ett rakt, stömt bett tror jag blir bra.. Har dock inget sån bett hemma..
Har bara ponnystorlek :/ Jag vill testa ett eggbett, jag gillar dom betten.
Jag ska först ta de tredelade igen, hon går bra på de men hon stannar dock inte.
Det är hennes största problem, hon vill inte sluta springa/arbeta.. Man måste hålla tygeln typ hela tiden
för hon vill bara galoppera heeela tiden x) Så sööt lilla tjejen!
Eggbett:

Tredelat:


Kommentarer
Postat av: Paulina

Vad kul att du tycker om den :)

2011-11-15 @ 13:41:24
URL: http://fotopaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0