Dåligt med inlägg + nya bilder

Det har blivit lite tomt på inlägg såg jag nu.. Men jag har så mycket att göra, oftast.
Jag rider ju Lutfina varannan dag typ och resten planerar jag mest vad vi ska göra.
Nu måste vi börja hoppträna typ varje gång jag rider henne. Med de säger jag inte att jag kommer just hoppa hinder varje gång, markarbete också. Lutfina har en del att träna på om man säger så, hon är inte lätt att hoppa för den som tror de! Hon är inte lätt att rida i överlag heller men jag gillar henne endå! ;)
Men som sagt, det är mycket kvar att träna på! Jag har ca. 11 ridtillfällen att träna på hoppningen och det är ju hoppning hon gillar :P Lilla bus tjejen ska hopptävla igen!! :D
Älskar dig min lilla tjej!







Bilder från halloweenhoppet som Anna har tagit!
Om 21 dagar är de tomtehoppning och då ska vi klä ut oss! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0