En timma kvar

Nu är det en timma kvar i skolan, för dagen då ;)
Vi har arbetspass så jag passar på att skriva. Vi har typ ingen lärare, alla är överallt.
Allt är som det brukar vara :P En lite dum sak jag har gjort är.... slarvat bort min skåpsnyckel..
Känner mig jätte smart!

Efter skolan ska jag åka till Lutfina och rida henne lite.. Ska nog hoppträna lite, träna vägarna. Hon genar ju gärna och slänger sig till nästa hinder.. Men hon är duktig för att inte varit riden på två år och hon hade aldrig hoppat innan jag började hoppa henne. Så de e mycket kvar att träna på!


Hon ser så sur ut när man rider för hon lyssnar på en hela tiden, så hon har öronen lite bakåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0