Epic..

HAhaha! idag är  Helloweenhoppet och jag ska ju vara med på Lutfina, jag är lite nevös eftersom Lutfina aldrig har hoppat en bana förut x) Liiiiite epic där!

Nu försöker jag ta mig upp.. Min säng är så otroligt skööön! Måste upp, äta, byta om, tagga och åka ;) Hur nervös ska jag vara på en skala 1-10? Min Flicka kommer klara de! För ett halvår sen hade hon aldrig hoppat i hela sitt liv och den första som ''hoppa''/tog ett hinder med henne var Lovisa/LG/lars Gunnar/ Lasse och de var typ 20cm om inte lägre. Nu har jag och Lutfina hoppat hela 70cm!! Slog vårat rekord igår :D Jag skulle kunna hoppa högre med jag vill inte pressa henne förmycket.

Fina Lutfina Lenson!
Kommer någon och tittar idag??

Kommentarer
Postat av: Lovisa

När jag hoppade med dig så hoppade vi 45-55 inte 20 O.o det var då Ann-Marie var med

2011-11-05 @ 22:09:45
URL: http://Looviisas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0