Fendern

Nu har jag ''Jay'' men jag är nere med Fendern och har bild, LOOOOOVE IT! Vi har kanpanjarbete :)
Imorse försov jag mig och jag kunde endå inte gå till bussen eftersom jag har skit ont i min hals och de blåste storm när jag vaknade med de har lugnat sig nu. Idag är det tråkigtisdag.. Efter skolan ska jag hem och sova..
En dålig sak med Tisdagar är att de e tråkiga lektioner och jag är så jä**a trött efter skolan så att jag inte orkar rida. Jag har lite lust att rida Glimmer någon dag eftersom han inte har kommit ut på typ en vecka, men de e bra för gubben att vila lite länge ibland :P Så när jag kommer hem ska jag bara sova och fixa med Bunny :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0