Hemma, men de blåser värre nu..

Hallå där ute!!
Blåser ni bort? Hoppas jag inte! Det blåser ju otroligt mycket ute, jag och pappa åkte en sväng för vi hade lite saker att göra. Vi åkte till Hålta och hämtade min hjälm och hälsade på en släckting, i Hålta var det vidstilla om man jämför de med hos mig, Vi åkte till City Gross och handlade där de var lika lugnt. När vi kommer hem blåser det värre än vad de blåste när vi åkte... Ojoj, de kommer bli e lååång natt!
Om de blåser lika mycket imorgon blir det ingen ridning ;( Och kanske ingen skola.. Vill inte riskera mitt liv?
Nu chattar jag med Anna på FB om översvämingar... Och ska kolla över en analys från NOn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0