Hemma!

Åh, va skönt!! Nu är jag hemma och jag har skämtbort min kanin lite :3 Jag har fixat lite med buren, kollat hans bädd(han gör en egen bädd, lite gulligt), lagt in kvällsmat, fyllt på nytt vatten, hängt in grenar och något ner kanske? ne det var nog allt! Jo! Tog ut bunny i ute buren också, då blev han glad :)
Tänkte gå ut lite ''Bunnywalk'' med de hinnder/orkar jag inte, han är nöjd med de jag har gjort. Jag är glad att jag valde att ha kvar honom som ensamt djur eftersom han är mycket sprciell och behöver mycket tid. Han han helt plötsligt få för sig att han aldrig har sett mig innan och då blir han rädd för mig istället.. Så, mer tid är nyckeln!
- Hos Sara
Åh, jag vill ha ett kanintäcke till Bunny!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0