Jag älskar Lutfina Lenson!

Ridtravare Hopptravare! Åååååh, jag älskar Henne!

Dagen idag då;
Vaknade, öppna datorn, käka, klädde på mig, packa för dagen och sen åkte jag mot krs.. MEN, när vi hade kommit en bit så kom jag på ''Fan, jag glömmde väst och hjälm!!!'' Haha vi vände och fick hämta de x) Sen kom jag till KRS så kom jag när alla hade tagit in allt hindermaterial, LITE pinsamt! Och precis när jag sprang in i manegen ropade dom upp mitt namn, mer pinsamt!
När vi hade gått banan och jag hade lärt mig den så kom Ann Mari med Lutfina :) Lutfina taggar sig själv så mycket i transporten så hon blir heelt genom svätt!! Lilla gumman! Jag borstade av henne, flätade manen, sadlade osv. Haha Lutfina blev jätte kär i Jolly!! (Joly's top gun) x) På framridningen kändes hon okej, hon var lite spänd eftersom hon aldrig blivit riden ''borta'' innan.. Hon var väldigt nyfiken på alla hästar som sprang rund i paddocken :3 jag red ju fram själv, fick ingen hjälp med något! Sååå skööönt! ;)
'
Vi gick in i manegen, ensamma. Jag klappade henne för hon har typ aldrig varit i en manege(?), dommaren sa; ''Sarah Kristiansson och Lutfina Lenson får övingshoppa hinder nr 1 och 2''. Vi hoppade dom hinderna utan problem, sen tog vi banan... Hon snuddade första hindret med ena bakhoven, inget fel, vi skulle svänga höger med hon ville till vänster men de förhindrade jag :) Efter fjärde hindret blev jag jätte nervös så jag bara skakade hur mycket som helst!
Vi hoppade banan i trav med inslag av galopp och vi fick Clear Round!!!

Mer bilder och film kommer snaaart!!! Anna fixar ihop skiiit snyggt till mig!! :D

Kommentarer
Postat av: lo

kan du inte skriva ett inlägg om hoppningen i fredags :D

2011-11-05 @ 22:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0