Lady, hoppning

Igår hade jag de lilla stoet Lady på hoppningen.
Blev väldigt förvånad att jag fick lilla Lady som bara är en c-ponny, jag tror att hon är c.ponny..
Lady var jätte pigg! Ulle hade aldrig sett henne så pigg innan, men, det är ett sto och det märktes.
När vi hoppade fram så hoppade vi en oxer som var 70cm, hon var taggad, bjöd mot hindret, taxa och tveka. Ulle la ner den bakre bommen, jag fick ''trycka'' henne över. Vi kom igen, Ulle höjde, för hon kan hoppa. Hon bjöd mot hindret, taxa och tveka. Så gorde hon några gånger och jag bara satt kvar och styrde ifrån hindret, kom igen och igen sen blev de bråk mellan mig och henne. Hon sparkade lite och försökte ställa sig upp osv. efter vårat bråk hoppade vi lätt över hindret :) Ulle berömde mig för mina väg val och min smarta ridning.
- Lady och Madde, snodde hennes profilbild :3

Kommentarer
Postat av: Sara

Hon e d-ponny :3

2011-11-12 @ 16:49:21
URL: http://hoppsmurfen.blogg.se/
Postat av: madde

haha :P inte den bästa bilden på mig men men... :P men hon är alltid så i hoppningen men efter en stund hoppar hon ;)

2011-11-13 @ 18:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0