Lilla Lady

Nu sitter jag hemma hos Bosse och jag ska soova häär! :D

Idag på ridningen hade jag Lady och vi tränade enhandsfattningar. Jag fick den ''spända'' hästen att slappna av, de tyckte Ulle om! Som sagt vi tränade galoppfattaningar på en hand. De var jätte kul! Dock inget nytt för mig. Ulle ville att vi skulle rida på en hand för att använda kroppen mer. men jag rider ju redan mycket med kroppen så de var inget sprciellt så, men de var kul!! Lilla Lady fick typ spel en gång nät vi galopperade alla runt på fyrkanten, hon bockade och grejade x) Hon var jätte pigg och drog iväg i galoppen, men jag är nöjd!
Glömde säga att vi red barbacka, Jag, Emma, Cissi och Anna red barback :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0