Lilla tjejen!!

Lutfina var jätte duktig idag!
Vi red i paddocken när det var jätte mörkt och dimmigt, men hade ju en lampa i paddocken. Jätte mysigt!
Vi tränade form som vanligt. Vi tränade också skänkelvikningar, lite framdelsvändning mm.
Försökte ha så samlad skritt som möjligt, hon blir ju lite hetsig efter att man har travat/galopperat.
Jag testade ''halsförlängare'' idag för Ann Mari brukar ha den när hon rider Lutfina, som ett stöd.
Men, när jag testade den blev hon skit sur! Så jag tog av den igen och vi fortsatte med vårat grymma arbete sen innan. När vi tog av sadlarna, ville rida lite barbacka, kom pappa och Amanda så dom fick kolla på lite när jag och Lina red runt barbacka :3

Finsate hästen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0