Lorenzo!

Nu är jag hemma hos Sara igen. Vi har varit hos Milano och Lorenzo, Sara red Milano och jag sprang med Lorenzo :) Han är ju såå söööt! Jag pratade med Lorenzos ägare om jag fick ta med honom ut när Sara skulle rida och de fick jag! Så jag lärde lorenzo att galoppera och hoppa lite, han har inte galopperat innan, va hon sa iallafall.(kanske i hagen då men you get my point) och hon har aldrig testat hoppa med honom heller. Så jag är jätte nöjd!
Lorenzo var lite galen, när man sprang före honom jagade han mig och skulle bita mig x) Så sjuk söööt!! Han bockade och hållde på också ;)



Fick testa Milano lite så att också skulle få galoppera lite ;) Så jag tod mig en sväng på ängen!

Kommentarer
Postat av: sofia

JAg brukar ta med honom ut när jag rider milano och då brukar han galoppera :)

2011-11-26 @ 21:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0