Lutfina idag ;)

Idag åkte jag hem till Bosse på morgonen, mötte upp Anna, sen tog vi bussen till Veneröd för
Bosse skullemocka några boxar. Sen gick vi genom skogen till Staby, vi tog in hästarna
spolade av benen för hovslagaren skulle komma och sko Lutfina och Glimmer. När vi skulle rida
märkte vi att båda ponnyerna var varma i ''fötterna'',  Figo; högerfram och bak,
Sally; Vänsterfram och bak... Lite konstigt tycker jag!
Iallafall, jag arbetade mycket med Lutfina, Bosse och Anna red på Glimmer. Jag var tvungen att
arbeta rätt mycket med Lutfina i början för jag har inte ridit henne på länge... Men vi red
i två timmar typ och ''delade'' på hästarna :)
Vi red lite dressyr och sen markarbete med upphöjda bommar. Tog ett litet hinder med lutfina också ;)

Efter ridningen mockade vi och städa i stallet :) Bosse ''vilade'' lite på Glimmer ;)
Efter att Anna hade åkt så la jag mig på Lutfina så en halvtimma :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0