Lutfina älskar att hoppa + Voltige bilder!

Idag tänkte jag först löshoppa men sen så ändrade jag mig och ville träba skänkelvikningar ist. Lutfina var skit sur dom första minuterna av ridpasset för hon ville inte ha dressyr! Shit va sur hon blev! x) Jag slutade träna på skänkelvikningar och gick över till löshoppning. Hon var lite seg, men de funkade. Hon var uppmärksammare än vad hin brukar vara när hon är lös, så det var ju bra!
'
Jag hoppade upp, tog två/tre hopp, hoppade av och fortsatte med löshoppningen. När jag satt upp blev hon shiit glad och blev hur het som helst! Jag bara släppte tygeln lite och hon rusade iväg i full galopp! Haha såå söt! Hon var nära att gå omkull en gång, för hon fick inget feste med frambenen i en sväng. När man hoppar Lutfina på drar hon bara massa omhoppninssvängar hela tiden, hon vill bara hoppa hela tiden ;)

Bilder på Lutfina, Voltige;

De mörka är Lutfina ;)


Funderar, ska man rida imorgon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0