Måndagens ridning

Tror inte att jag skrev om den.. ;)

Hoppning stog på schemat;
Vi hade små hinder, upphöjda bommar, vid E,H,C och en hinder lite efter M. Först fatta hon inte att hon skulle över alla på en gång, så söt! Jag fick ''tycka'' henne genom banan två gåner sen fatta hon allt! Jag kom i trav, hon fatta galopp själv efter första hindret och tog galopp över alla hinder :D Så stolt över henne! När vi hade klarat de några gånger hoppade vi 80 cm högt på hindret med ett för hinder och sen hoppade vi barbacka :3 Måste ju leka lite ibland!   Hon ville dock inte hoppa 80 cm ur vänster varv men de gick! Vi avslutade med en oxer på 30cm, sen var jag nöjd!
Hon klarar allt bara lite träning får tillsättas!

Kommentarer
Postat av: Daniela

Har gjort det ;)

Men min mac är lite..cp just nu :3

2011-11-23 @ 11:38:24
URL: http://minibatman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0