No fast endå inte NO

Hejhej!
Hoppas att ni besöker bloggen även när ni är i skolan, jobbet eller var ni nu gör på dagarna. För jag försöker hålla bra uppdatering fast än jag är i skolan.
Nu har vi NO fast inte NO, NO-läraren är inte här på fredagar, andra lektionen är NO. Dom pysslar ihop de genom att vi är med Rodret, de e bara kul! ;) Matten var kul idag, räknade rätt mycket men mest så hjälpte jag alla andra.. Om en timma är det lunch och jag har en hel uppsats att skriva klart om I/U-länder, jag har Finland och Bulgarien. En hel del kvar och den ska vara inne idag, senast inlämnad 00.00 x) Jag har denna lektionen, arbetspass och lite mentor tid.

Min dator har blivit kidnappad två gånger nu, alla vill ha den! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0