@school

God morgon!
Pallade inte att göra inlägg hemma idag, lite lat som vanligt, hade lite annat att göra ;)
Nu sitter jag i mattesalen och ska ha matte snart. Vet inte riktigt vad vi ska arbeta med men de blir nog bra, hoppas jag! Och jag hoppas att de blir något lätt och kul så att jag inte blir så uttråkad.. Idag är det tråktorsdag och på ingår Matte-Bild-Spanska-arbetspass x2. Men jag ska sluta i spanskan för jag tycker att de e sjuukt tråååkigt! Men, vad ska man byta till? Franska, tyska eller extra engelska? Fast jag får inte gå i extra engelska för toni och dom i tyskan har kommit rätt långt... Vi får se!- gammal bild på mig och melanie.
Nu ska jag och melanie ha matte :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0