Solen lyser upp min vardag ^^

Hejhej!
Nu sitter jag i skolan och väntar på mentorerna som alltid är sena.. ''Solen lyser upp min vardag'' skrev jag eftersom när solan gick upp slutade de blåsa, hahah lite kul! Oc de var precis när jag skulle till bussen x) Gööööd!
Idag blir det ridning iallafall. Ska rida i paddocken hade jag tänkt, kanske måste städa lite då ;) Vet inte hur mycket de har blåst där men stall Antonsson ligger ju typ i en dal så de har inte varit så farligt. Hästarna var ute  igår kväll, så lite har de blåst. Så dressyr i paddocken blir det nog! Funderar på att hoppa av Tomtehoppningen... Det blir för mycket att pussla ihop.. Roligare att träna! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0