''vila på uteritten''

Aaa jo tjena!
Haha! Lutfina tjejen är så söt! Vi tävlade igår så dagens ridpass tänkte jag att jag och Cissi bara skulle skritta ut en sväng. Gick bra till en början, men, när vi var på väg hem från Lina(red till henne men hon var dock inte hemma) så tröttnade Lutfina på att vänta in Figo.. Vi hade travat och galopperat lite på ''våran sida'' men de var för lite i Lutfinas ögon x) På hemvägen drog vi ifrån i full galopp, WIIIIII!! :D
Mörkret började falla och Cissi ba; ''Kan vi dra bort till galoppbackarna?'' Jag; ''Eh, vafan, de gör vi!!'' Hahaha så de blev en runda där också. Jag och Lutfina drog på i backarna och Cissi kom i galopp efter mig med Figo.


Nya saker idag; Släppte ner bettet ett snäpp, form i trav!!!=Sarah super lycklig!, from i galopp en halv sekund eller nåt ;)
Hon hade bra tempo idag, både traven och galoppen. Och hon lyssnade mycket på mina hjälper :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0