Voltige på Lutfina!

(igår)
Madde körde mig till Stall Antonsson. När vi kom dit bytte jag om och sen mockade jag.
Tog in Lutfina, borsta, myste, mata med godis mm. Vi testa lite voltige, ''lös voltige'', hon var jätte duktig! Hon har aldrig ens haft en voltigejord på sig och hon var grym! Körde mest voltige stillastående..
Hon är inte så balanserad i skritt, men lite gjordes i skritt också! :)
Släppte henne lös mitt i ridpasset och drev runt henne lite så hon fick springa av sig, men de gör hon bra med mig på ryggen också ;) Jag tog på sakerna igen och körde lite till. Då och då tog jag tyglarna ich galopperade en sväng sen tillbaka till voltigen. Vi red i en timma och 20 minuter, typ. Lutfina var glad när jag kom och hämtade henne i hagen, hon kom direkt! Så fin lilla cheyen! Jag stog på henne, satt i damsits
(i skritt), jag satt på rumpan, jag hoppade upp i farten,  stog på axeln mm.

Bilderna blir sena så ni får denna så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0