Dagen med Bosse :)

YEEEYH! Vilken dag!
På morgonen åkte jag vill Bosse och träffade två av hennes kompisar :)
Sen blev det UF med lite folk.. När vi skulle vara i blandade små grupper var jag
med några som bara sa emot ALLT utom de dom själva sa, skrattretande!
När de var slut åkte jag, Lisa, Siv, Henrik, Christian och Anna till donken för vi
missade lunchen... Vi missade hela skoldagen.. För de gick ingen buss så vi hade bara
varit där i 40minuter och ha arbetspass.. De kan man ju göra hemma :3 ingen
hade något att arbeta med heller ^^
Alla åkte till Ytterby, jag och henrik blev kvar en stund för vi skulle träffa
kompisar från ytterbyskolan :) Jag träffade Bosse så klart!!
-måndags
Jag och Bosse åkte till KRS för att hämta hennes cykel.
Vi åkte hem en stund sen tillbaka igenför att kolla när Simone red,
vi kollade även på en hoppkurs med bla. Sandra och Jolly med! :D
Efterår pratade vi med Sandra och gosade med Jolly en stund :3
Vi pratade också en stund med Nellie och sen följde vi henne hem ^^
Min grymma dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0