God morgon!

God morgon mina kära läsare!
Idag är det skola igen. Sen blir det hem och stäääda, haha :P Städar typ hela tiden? :3
Nu är jag klar för att gå till bussen men de orkar jag inte änu för bussen går om 30minuter x) Ingen ridning eller något annat idag(planerat), kanske bara går och lägger mig när jag kommer hem, vi får se! Ni får uppdatering under dagen så ni vet vad jag har för mig.


På morgonen lyssnar jag på tre låtar om och om igen, och dom är;

The lonelyisland feat Akon- I just had sex
The lonelyisland feat Michael Bolton- Jack sparrow
Akon- Smack that

Bra låtar va? XD men några andra kan spelas också, men de händer inte ofta x)

Kommentarer
Postat av: Sara

fan vad fin du är!;D <3

2011-10-14 @ 11:15:29
URL: http://saraaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0