Jennylund idag :D

Efter skolan idag åkte jag till kungälv och fikade med mina syskon och min mamma. Sen mötte jag upp Ann Mari och vi åkte hem till henne. Jag tog in hästarna, borstade av dom, packa in i bilen sen var de dags att åka till Jennylund för Rebecka och Matilda rider lektion där på måndagar.
Medans Matilda hade tiori red jag Figo i paddocken och de va jätte trevligt! Han var så fin så ;) Inte allt för seg idag, svarade bra på hjälperna men låste dock höger tygel som han brukar.. Men jag fick loss de sen! :D När vi galopperade var han jätte framåt och glad, samma i skritt och trav :)
Efter Matilda hade ridit sin lektion red hon lite efteråt också, jag hade lite lektion och de gick grymt! Sen fick jag ju också rida lite till :3 Figo var mjuk och fin, rätt lydig. Framridning av mig, lektion med matilda och sen jag upp igen de var bra för honom.
Hehe när jag red ute så gick jag runt där i mörkret x)

Gjorde också lite ''frivoltige'', vi skrittade av och jag gjorde voltige :3
På väg hem var det jätte trevligt som vanligt!! När vi kom hem lastade vi av hästarna, plocka in sakerna, jag tog in Glimmer och Lutfina mm.
UNDERBAR EFTERMIDDAG!

Kommentarer
Postat av: Anna

Äntligen uppdatering!<3

2011-10-10 @ 22:55:16
URL: http://flumrider.blogg.se/
Postat av: Anna

Äntligen uppdatering!<3

2011-10-10 @ 22:55:17
URL: http://flumrider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0