Kung Louie igen :D

Idag fick jag Kung Louie igen! :D  Ville ha honom för jag tycker om att rida bråkponnys ;)
Idag red vi barbacka och de var as kul! Men ja inte så kul för vi bara arbetade hela tiden så de blev inte så mycket bus... Vi körde lite WE :) En ''bro'' och en ''rondell'', de gick rätt bra men Louie försökte slänga sig hela tiden! Men jag fick honom igenom endå. Fromarbetet i skritt gick jätte bra men i traven ville han inte och var jätte jobbig, men jag fick till honom några gånger ;)
- Anna's fina mobil bild ^^
Efter ridningen berättade vi spökhistorier, kolla på en hoppkurs, hade caféterian mm.
Pratade också med Ulle de sista vi gjorde^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0