Kung Louie

Idag fick jag lite oväntat Kung Louie! Jag blev glad och förvånad. Jag borstade av honom och gjorde en inbakadfläta i pannluggen :)
När vi red känndes han lite på tårna.. Men de gick jätte bra! Vi hade en svår övning med övergångar, möten, skänkelvikningar, ställning, skarpa svängar, bommar mm. SKIT KUL!!!!!! Jag tyckte inte att de var så svårt :) Jag har aldrig sett honom gå så fint!
När jag skulle trava första gången så bockade han och stutsa, jag tog tag i honom och gasade, sen gick han som en ängel! Efter lite mer bråk x) Han gjorde allt för att slippa jobba men han kom aldrig undan! I slutet fick jag en underbar trav i honom, han gick i grym from, höga framben och grymt arbete i bakbenen!! Jag är super nöjd med dagen :D

-Google bilder :) Den vänstra är Annas för er som vill veta

Kommentarer
Postat av: Anna

Den vänstra bilden är min, skriv gärna att jag har tagit den. inte för att det är någon större kvalité på den men ändå! :)

2011-10-14 @ 22:33:19
URL: http://flumrider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0