Lutfina idag

Idag red jag Lutfina och Bosse red på Glimmer :) Jag hade skit kul idag!! Lutfina var as grym!!
Vi hittade leopardpadden och den e typ leopard/giraffmönstrad, Men den e fin endå!
Vi körde gångarts-träning, i skritt, trav och galopp idag också :3 Hon var lite mer ''på tårna'' idag men
jag fångade upp henne igen. Jag är mycket nöjd med att hon har börjat söka sig neråt i traven och jag
kan nästan sitta ner... Jag kan få ett sånt bar tempo så jag kan sitta lite mjukt i sadeln :D När jag får
in formen så kommer de att gå bättre ;)
Jag kan nu mera använda mina skänklar mycket mer och mycket bättre än förut, vi gör STORA framsteg!!! :D

Tog lite nya bilder idag, vi får se när dom kommer!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0