Onsdag: Lutfina

Idag ska jag ju rida Lutfina ja! Jag ska ''powerrida'' lite, har bara 40-30 minuter på mig..
Tar nog perssoa med två tyglar för jag hade tänkt träna trav och lite markarbete
med upphöjda bommar.. Känns som en ''travdag'' idag, känner för att fixa traven ;)
En posetiv sak är att hon ''passar'' inte igång längre, hon travar direkt! ;D

Hon har också fått bättre balans i traven, hon halv galopperar inte ;)
Vi gör mer och mer framsteg!! De gillar vi!
Jag ska lägga en leopardmönstrad padd under sadeln också, för hon har ett grönt schabrak,
som inte är så tjockt och jag tycker att sadeln är lite hård... Så de blir bra med en padd :D
Den är ju Leopardmönstrad.... ;D

Kommentarer
Postat av: Amanda Josefsson- ponnyryttare & fotograf

Vart ligger denna paddocken?? :) Ligger den typ i staby? ;p



sv: haha, näää! de är mitt favoritschabrak <3 kärlek på de!

2011-10-26 @ 19:47:11
URL: http://mmandieh.blogg.se/
Postat av: Amanda Josefsson- ponnyryttare & fotograf

sv: wtf! gör den det på riktigt? :O varför har du inte sagt ngt?? rider typ alltid förbi den paddocken!! den ligger typ vid ett hus som har rätt många bilar? :)) är asnära mig, vi måste rida tsm ngn dag!: D

2011-10-26 @ 20:07:49
URL: http://mmandieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0