Rida med hackamore

Idag red jag med hackamore och de gick väll bra. Hon gjorde som jag ville och lyssnade bra :) Men jag är inte helt 100 på känslan... inte bestämt mig om jag gillar hackamore... :/ Galopperade massa barbacka ;D
Hade lektion för Matilda och Rebecka, de gick jätte bra! Vi hade lite uppmärkamhets övningar :)
Fick dom att fatta galopp från halt på ett språng! Grymt nöjd! :D

Lite osäker..
Tror ni att jag gillar pessoabett, tvådelat, grimma med tyglar eller hackamore mest?
Gissa om du vågar ;) Den som gissar rätt får en länk!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Grimma o tyglar? ;-) kram på dig <3

2011-10-14 @ 07:37:24
URL: http://teamchevall.blogg.se/
Postat av: Sara

har ridit lite med hackamore på Pitou och hon trivs jätte bra på det ;)

men ibland så är det ju lätt att dom blir lite hängiga i handen :P

2011-10-14 @ 10:35:43
URL: http://saraaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0