Ridpass- Lutfina och Figo

Lutfina; Hon har ju haft en stor svullnad som nu är helt borta, så vi tog de lite lugnt :) Red ut först och skrittade mest med galopp och trav kom också, vi tog med oss Tasse ;) Vi rider numera på tvådelat och jag tycker att det går mycket bra! När vi hade galopperat var lutfina rätt lugn, hon brukar bli typ galen och bara vilja springa, hon är trotsallt tävlingshäst! Men idag var hon mottaglig med de jag lärde henne, de gillar jag! Blev lite snabb ridning för Ann Mari hann inte hämta mig nere vid bussen, igen x) Men jag är nöjd!! :D


Figo; Red honom efter att matilda hade ridit honom på Stall Hagen, så vi tog en sväng där! Jag red Figo idag för han jävlades med Matilda genom att stanna och dra ner huvudet när dom galopperade.... Så när lektionen var slut hoppa jag upp! ;) Vi arbetade då med att han ska ge fan i att stanna, lydnad och skänkelvikningar :P Allt gick super!!!!

Kommentarer
Postat av: Ida :)

Älska!! :D <3<3

2011-10-06 @ 10:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0