Super dag; Ann Mari

Åkte hem till Ann Mari, jag var där vid 10:05 men dom kom inte ut förän 11:20 typ.. :/ Städade stallet, tog av täcken, borstade och halvsov under tiden :P Sen när dom kom ut började barnen med sina hästar och jag valde häst.... Och det blev GLIMMER!! :D
Vi körde lite Westernstyle idag :3 Westernsadel, delade tyglar, ingen norgrimma mm. super mysigt! Vi red upp i skogen och galopperade i grus backen som är jätte lång. Lite läskigt eller ne bara roligt! :P Sen tog vi skogsvägen hem för vi ville inte rida förbi ''dom farliga grisarna'', hästarna är jätte rädda för dom x)
Har nog ingen bild på glimmer tyvärr.. :/
'
'
Sen bytte jag och Ann Mari häst så jag fick Lutfina, jag och barnen red bort till paddocken och Ann Mari red hem med Glimmer. I paddocken tränade vi ett litet dressyrprogram sen bara red vi barbacka och galopperade, mmmmh.... :D LOVE! Jag och Lutfina tränade mycket form och hon var mycket mjukare idag än igår! De blev jag mycket glad för.  Vi tränade också skänkelvikningar och dom blev jätte bra! :)

Vi har inte längre pessoa med två tygar, nu är det tvådelat som gäller!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0